Hoe breng u de liften portefeuille op orde?

liften-portefeuille-op-orde

liften portefeuille op orde

Hoe breng u de liften portefeuille op orde?

U kent het vast wel: lopende onderhoudscontracten bij diverse liften firma’s en de tijd ontbreekt u om de liften portefeuille op orde te brengen. Wij hebben voor diverse partijen de complete liften portefeuille reeds op orde gebracht. Dat klinkt goed, maar hoe werkt het?

  • U levert bij ons een overzicht aan met alle liftadressen
  • Wij gaan de adressen bezoeken voor een opname
  • U ontvangt een rapportage inzake onze bevindingen
  • Wij leveren vrijblijvende offertes aan voor onderhoud, keuring en de eventuele reparaties
  • Én wij verzorgen de complete overstap

De voordelen van het inschakelen van 010Liftservice:

  • Kosteloze opname van alle liften
  • Aantrekkelijke korting bij afsluiten meerdere contracten
  • Kortlopende contracten
  • Kennis van alle merken liften onder één dak
  • Korte lijnen en één aanspreekpunt
  • Online inzage van de liftgegevens
  • MJOB

Werkt u bij een VvE beheerder, gemeente, schoolbestuur en/of vastgoedbeheerder en wenst u overzicht in de liften portefeuille bel dan vrijblijvend met één van onze adviseurs tijdens kantooruren op 010-8400-635. Daarnaast kunt u altijd ons contactformulier invullen of een e-mail sturen naar contact@010liftservice.nl


bg-slider-2

Volgt u on al op LinkedIn? 010Liftservice